Doktorn var det ja

Det gick bra hos doktorn idag, hon ställde en massa frågor och sen fick jag göra en massa trick, enkla tricks som jag klarade av galant, blodtrycket det såg bra ut. Hon gissade på att det var spänningshuvudvärk eller migrän, hon tyckte att det lät lite mer som migrän, men för att kunna ställa en mer säker diagnos så kommer jag att bli kallad till en neurolog...dock visste hon inte hur lång tid det skulle ta innan jag får en kallelse.
Jag fick även lämna blodprov idag, för att utesluta att jag inte har någon infektion eller vad hon pratade om...
Jag tog en sväng förbi apoteket och köpte på mig mer Eeze.
Sen åkte jag med Neo till frisören, han blev skitsnygg i håret.

När vi kom hem hade Sebbe fixat middagen, som idag var Tacos, Neo fick bestämma.
Moa och Neo badade innan de la sig, det är så gulligt att sitta och titta på dem när de badar, Neo är så snäll mot Moa (förutom de gånger han sprutar vatten på henne!) och Moa är så fascinerad av Neo. 
När barnen hade somnat så dammsög jag, ville ha det gjort idag, för imorgon kväll är jag själv hemma och då vill jag bara kunna ta det lugnt om det är det jag känner för då. Hursomhelst, jag dammsuger, öppnar dörren och tänker börja dammsuga i deras rum, så gjorde jag förut när Moa var mindre, och med neo är det lugnt, han vaknar inte, men Sebbe tycker inte jag ska dammsuga där så han protesterar från vardagsrummet- jag tycker han är fjantig....såå vaknar Moa.
Jag hatar när Sebbe har rätt och jag har fel. Så jag går och lägger mig i våran säng med Moa, somnar själv! Jag är så himla trött på kvällarna. Men Sebbe väckte mig efter bara någon minut då klockan var 20.00, då började "My new bff" på 3:an som vi brukar titta på. Nu sitter sebbe och tittar på "Hajen 3", jag känner att jag klarar mig utan att se den, inte min typ av film. Fast just nu är det reklampaus så han håller på att packa lite inför imorgon. Sebbe, Moa och Neo åker ju Birka paradise imorgon...fuskigt! Men så är det när man jobbar...Just nu känns det härligt att få vara ensam hemma imorgon kväll, men jag tror att jag kommer att tycka att jag är världens mest ensamma människa imorgon. Jag får väl sätta mig och blogga i såna fall. Eller jag vet, jag ska ju sätta mig och beställa lite från Panduro, lite tjockt papper och saker jag kan göra kort med, det tycker jag är roligt, senaste kortet jag gjorde var Anders och Jaminas bröllopskort;







Nej, nu väntar tvätten på att bli upphängd, sen väntar soffan på att jag ska somna där för tredje kvällen i rad.
Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är så pysslig muli.. Jätte fint!!

2009-08-04 @ 23:25:19
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/
Postat av: Millan

Tackar!

2009-08-05 @ 08:54:59
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Petra

Du är duktigt, det var jätte fint

2009-08-05 @ 09:30:53
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad fint kort du har gjort!

2009-08-05 @ 19:40:09
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0