Fortfarande semester

Måndag idag och jag har semester. Vi har inga som helst planer den här veckan, får se om det blir långtråkigt.
Jag kanske kommer att börja längta till att börjar jobba igen. Just nu har vi Matte här på besök, Sebbe och han sitter i soffan, dricker kaffe och kollar på foton genom x-boxet.
De enda planerna jag har för dagen är att cykla och hämta Neo i skolan vid tre, sen ska vi förbi hans dagis och lämna tack-korten till hans fröknar.

Igår var vi ju hos Anna och sa farväl, men vi åkte in till Söder lite tidigare, promenerade längs vattnet, lekte i Bläcktornsparken, den lekparken är rolig så stor och så finns det ju djur där också.
Vi gick förbi Thaibåten på Söder, jag har aldrig varit där tidigare, nu gick vi ju bara utanför och kolla hur det såg ut. Vad mysigt det verkar vara, dit vill jag gå och äta nån gång, de hade sin egna lilla strand där.
Nu hade jag bara mobilkameran med mig men det ska nog funka;






Kommentarer
Postat av: Petra

JAg vill också ha semester!!! FUSK!



ta hand om er

kram

2009-08-24 @ 14:37:14
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Madde

Dom har helt ok mat där! Men inte lika bra som mitt stammishak i centrum så klart ;)

2009-08-24 @ 20:27:40
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0