Fy fan för bakfylla!

Lisen och jag hade jättetrevligt igår, tiden gick så fort.
Vi drack, jag hade bestämt mig för att bli full, och full är vad jag blev.
BAKIS är vad jag har varit idag, vet inte hur många gånger jag har spytt.


Vin och Dooley´s


Vin och Doole´s som sagt, och det här kortet bjuder jag på!


Fylletanterna! Vi skrattade så att vi blev tårögda


Gott!

Idag när jag mådde lite bättre pallade jag mig iväg till affären...jag var törstig...



Till middag idag blev det pizza, det var riktigt gott, och då är jag inte en pizzaälskare, jag brukar alltid välja kebab istället.
Men jag tror att det var så gott för att min kropp behövde det där flottiga idag.
Det enda bra som kom med denna bakfylla är att jag bestämt mig för att ta bilen in till stan på Fredag när vi ska till Grönan med jobbet, skönt att vara nykter då!
Idag kom Neo hem efter att ha varit hos Matte i helgen, det är så härligt att ha han hemma igen.
Imorgon börjar han förskoleklass, så mellan 9-11 har vi invänjning i Ribbybergsskolan.
Kolla vad fina de är...mina barn...här leker de inne på rummet idag;



Ha en härlig Söndagskväll och försök skippa det där med Söndagsångest!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi hade en underbar söndag. jag och Julia var på Nickeloden dagen på malmö festivalen.



Fick ni ha inskoling i 0:an?? de fick inte vi. Fick snällt lämna vid dörren och gå.



Min tjej började åk 2 idag!!!

2009-08-17 @ 13:10:11
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh stackars Millan. Dooleys är hemskt! Tur att det finns äppeljuice, eller hur? ;)

2009-08-17 @ 19:10:37
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0