Hungrig och nyklippt!

Nu kom jag precis hem från Handen, klockan är 19:45.
Jag har varit och klippt mig och gjort slingor, jag är väldigt nöjd faktiskt. Tog lite kort på mig med mobilen (då Sebbe har vanliga kameran med sig på kryssningen) men jag ser alldeles för trött, blek och sliten ut för att vilja spara och lägga upp något foto här. Jag är så hungrig! Jag har en viktväktarnas "Canneloni" i mikron, den är goooood. Till efterrätt blir det napoleonbakelse och kaffe, ska jag unna mig själv.
Har pratat med Sebbe, han har det lite käpigt med en Neo som inte lyssnar och en alldeles för klängig Moa. Hoppas att barnen lugnar ner sig lite snart. Men det är en bra läxa samtidigt, får Sebbe fundera lite på hur jag brukar klara av det.
Ikväll får jag välja alldeles själv vilken kanal som ska vara på, det blir 3:an kvällen igenom, först "Extreme home makeover" sen "Lyxfällan" och sist "Sex education", sängen väntar sen.

Om jag orkar ska jag nog fixa mina naglar sen. Och kanske pröva klänningen jag köpte på rean idag, den är grön med svarta prickar på, vet att Sebbe kommer tycka den är asful men det skiter jag i, jag har inte riktigt bestämt mig för jag tycker, den är nog lite ful-söt, får se hur den ser ut på helt enkelt.

Ha en härlig Onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0