Kräftor och rökta räkor!

Halloj! Idag har jag och Moa varit med Lisen till hennes storasyster och hennes dotter Melina.
Det var trevligt, kul för barnen att träffas, Moa försökte klappa Melina fint men det slutade med att Melina drog sig undan när Moa närma sig med sin hand (det är inte så lätt att klappa fint).
Vi åt rökta räkor och aioli, kräftor, västerbottenpaj, baguette och brie ost, åhhh det var riktigt gott. Det är ju så sällan jag äter sånt eftersom Sebbe är anti-allt-med-fisk-och-skaldjur!

Men nu är vi hemma igen, om en kvart börjar "Sagan om de två tornen", igår såg vi "Härskarringen" och imorgon visas sista delen i triologin på kanal 3. Jag har sett filmerna förut och förklara för Sebbe att jag inte tycker att de är särskilt bra, fantasy är inte min typ av filmer. Men han tror inte att jag har gett dem en ärlig chans, så det är det jag gör nu.
Men nu är Moa vaken så vi får väl se hur det går...
Nu ska jag gå och hälla upp kaffe så vi orkar hålla oss vakna till 00.30, eller för Sebbe är det nog inget problem- det är jag som är så kvällstrött.
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0