Måndagskväll

Sitter här framför datorn med min huvudvärk, ska nog ta mina sista Eeze för jag tycker nog att de hjälper litegrann.
Jag och Sebbe har precis badat, i badkaret såklart. Barnen sover.

Igår var jag barnvakt ett tag hemma hos Annelie, jag hade Neo med mig. Efter det åkte vi och åt lunch, tanken var att Neo skulle få Mc´Donald´s och jag och Sebbe pizza hut, men väl inne på Donken så hade de nyheter som vi blev frestade till att smaka, vi ångrade oss efteråt! Sebbe tog bara någon tugga på sin kycklingburgare, jag åt lite mer på min hamburgare, men inte hela. Kommer inte ihåg vad de hette, de var Italieninspirerade iaf. Skitsamma, inga burgare jag kan rekomendera. Vi åkte till Östnora och spela minigolf där. Sebbe vann, sen kom Neo, sist kom lilla jag. Jag var verkligen helt värdelös på golfen igår! Efteråt blev det glass, Moa fick också.....;



Jag laddade ju ner mina foton från mobilen igår, då jag skulle lägga upp bilderna från bröllopet.
Kolla in den här gobiten;


Här har Moa och sebbe (och dockan) somnat på soffan;


Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0