Negerbollar

Nu har jag ONT i huvudet, jag började känna av huvudvärken vid 15-tiden idag, men så ville jag inte ta tabletter i onödan. Nu har det "brytit" ut ännu mer så nu har jag tagit tabletter men troligtvis är det försent...blir väl att jag får gå o lägga mig snart.

Idag har jag hållt igång sen jag gick från jobbet känns det som.
* hämta Neo
* laga mat, närmare bestämt egna hamburgare (tillsammans med Sebbe) och mata Moa
* torka och plockade undan efter middagen
* gjorde negerbollar med Neo
* vek in lite tvätt
* körde ingång en tvättmaskin
* såg till att Neo blev ren i badet (då han hade varit ute några minuter och lekt i sandlådan, suttit i en grop där och öst sand över sig...i regnet)






Nu har jag inte så många "måsten" kvar.
Jag ska läsa för Neo och sen hänga lite tvätt med Sebbes hjälp.
När Moa blir trött ska vi lägga henne, får se när det blir.

Det är inte lika roligt att städa och greja när huvudvärken plågar en.

Idag var Sebbe till bvc med Moa, hon skulle få en sin spruta men det blev aldrig så för Sebbe berättade att hon hade feber för två veckor sedan och att hon sen dess har varit väldigt trött och gnällig så han bad att de skulle kolla hennes öron. Det såg inget bra ut, de var röda och irreterade, näsdroppar var vad vi skulle ge henne för det.
Så sprutan får vänta en månad, de tar den i samband med ettårskontrollen.
Nu bönar Moa om min uppmärksamhet, tar nog med henne in till deras rum när jag ska läsa för Neo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0