Roomservice på tv:n i bakgrunden

Åh jag gillar verkligen sysslor, vardagsgöra ibland, jag menar det, jag är inte ironisk.
Som idag, efter det att middagen är avklarad går jag in med neo och Moa i deras rum och leker, eller jag sitter mest där och tittar när de leker. Sen fick Neo och Moa bada och jag passar då på att byta Neos sängkläder (Sebbe sitter och kollar dem när de badar då), nu skall jag gå och läsa bok för Neo. Det är så härligt ibland att vara hemma och fixa och dona
känna sig behövd.

Nu har jag nattat Neo, det blev han som fick läsa för mig, gud vad han läser bra!
Moa ligger och dricker välling, får se om hon somnar.
Om 10 min är det "Roomservice", det är ganska härligt när barnen har somnat och jag och Sebbe har lite vuxentid också...

Vi fick lite foton från bröllopet från Annas familjs kamera, kolla, kolla;


De var så fina, Anders och Jamina, och den här bröllopstårtan var riktigt god!





Orkar inte lägga upp fler...

Idag kom skivan från fotografen som fotade mig och Moa.
Mest kort när Moa är arg eller ledsen samt många kort där jag har dubbelhaka-inte så fint!
Men en del kort blev fina, som detta tex;


Fotograf: Robert Ginsberg

Moa somnade inte...hon sitter hos Sebbe i soffan nu, får se om hon somnar snart, för trött är hon.
Klockan är nu 20:20, tänk att det har tagit mig över en timme att knåpa ihop detta inlägg! Men det är ju så det är med barn hemma. Jag tycker verkligen att det är roligt att blogga, det blir liksom lite egentid, en liten hobby, men det är som sagt inte alltid så lätt att hitta tiden till det.

Ha nu en härlig Måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jätte fina kort.

MM en katt är bra ha.

2009-08-11 @ 12:29:42
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0