GUITAR HERO METALLICA

Herregud vad trött jag är, snart blir det definitivt sovdags. Det blev ingen 21-film idag för mig och Sebbe för jag vet att jag somnar i soffan då. Istället blir det någon till låt att spela trummor till på "Guitar hero metallica", det är roligt, fast jag är inte lika duktig på det som Sebbe, men jag gör mitt bästa!

Imorgon ska vi vara så rosa som möjligt på jobbet, då vi kör på "det rosa uppdraget".
Vi har nylansering på Coca-cola light eller vad man ska kalla det...en massa rosa reklammaterial och konsumenttävlingar kommer man att hitta i butikerna runt om i landet.

Se hela bilden   lite samarbete med olika modedesigners,
förhoppningsvis får vi se lite av det på TV-reklam och liknande snart.

Hur som helst; jag kommer att ha på mig en svart klänning med rosa skärp, rosa strumpbyxor, rosa örhängen,
rosa hårklämmor, rosa ögonskugga, rosa handväska...ja ungefär så.

God natt underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅÅ det måste jag få se bild på. Låter skit coolt

2009-08-12 @ 20:11:22
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0