Kärt besök hos "gammal" vän.

Idag har Sebbe spikat upp tavlor i sovrummet, han hade tråkigt, sen lagade han punka på min cykel, närmare bestämt 4 hål tror jag att det var, kanske dags för ny slang?
Tur att det finns lite att pyssla med ibland.

Det blev sån skillnad i vårat sovrum när Sebbe målade om där, från att ha röda väggar, brunt överkast, bruna mattor, bruna och rödblommiga gardiner,  till så det ser ut nu, när det är svart-vitt, härligt tycker jag, ser så fräscht ut!




Ja och fotoväggen såg ni ju förut i detta inlägg.

Idag lämnade jag barnen hemma med Sebbe (lyxigt) och åkte och hälsade på Nina i Södertälje, det var verkligen jättekul att träffas, det blir ju inte att vi träffas så ofta. Men nu kommer det nog inte gå allt för lång tid tills vi ses igen, hon väntar bebis snart, om två veckor är den beräknad, så jag tänkte och och gratta dem då!
Det var som sagt väldigt kul att träffa Nina idag, men när jag sitter själv i bilen och lyssnar på musik och kör till och från Södertälje blir jag lite lätt deprimerad då det börjar snurra en massa tankar i skallen...om de där s.k föräldrarna. Men jag har ingen lust att gå in på detalj nu, ni som känner mig vet hur jag känner, att det är tråkigt att inte ha någon kontakt med mamma, men så länge hon är som hon är så kommer vi inte ha någon kontakt.
Och pappa, varför hör han inte av sig? Han bryr sig verkligen inte, men samtidigt vill jag inte att han skall höra av sig för jag har verkligen ingenting att säga honom. Ja, ungefär så ligger det till. För det mesta så försöker jag att fokusera på det positiva och på härligt folk jag har omkring mig som bryr sig om mig och som är väda att ägna sina tankar åt. Men då och då blir jag en grubblare.


Närmst på schemat:

* tandborstning
* tvätta bort sminket
* kissa
* klä av mig, hämta täcket och lägga mig hos Sebbe i soffan

Ha en härlig Onsdag, jag tror inte att det blir några skriverier från mig imorgon, kanske inte hinner på Torsdag heller, vi får la se...nu är det kryssningstider!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det blev jättefint gumman!!! Puss

2009-08-19 @ 19:45:40
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0