Några foton denna fredagskväll

Jag har mottagit foton på mig och min Moa mage...och några kort där Neo är med också.
Fotografen heter Emma Sandström nu är det bara det att hon skickade korten så att jag skulle öppna dem genom något som heter Winrar? Jag laddade ner Winrar, markerade bildfilerna och valde extract så att jag "packade" upp dem på våran hårddisk, men jag tycker att korten ser konstiga ut. Det var inte så de såg ut på hennes blogg. Undrar om jag har missat något? Jag är ju verkligen usel på det här med datorer!
Här ser ni korten på hennes blogg.





Jag väljer att bara lägga upp de här två bilderna, i väntan på svar från fotografen, om de skall se ut så här...

Jag tycker att jag är lite duktig ändå som håller på att lära mig mer och mer om datorer och funktioner. Nu har jag tagit reda på hur man "länkar" till någon som jag gjort på två ställen här ovanför i texten.

Den här kvällen blir det film för mig och Sebbe som vi var uppe på Ica och hyrde; "Gran Torino", tack min synskadade vän Björn för filmtipset! På tal om Björn (arbetskamrat) vilken rolig vecka det har varit på jobbet, kanske för att jag kommit Sara närmare och för att Niclas är tillbaka också. Det är viktigt det där med arbetskamrater. Nästa fredag ska vi åka till Gröna Lund med jobbet och äta lite och köra femkamp, det blir roligt. Nu väntar 2 veckors semester! Känns bra!
Moa har nu somnat i sin säng, Sebbe sitter och spelar på sitt X-box, jag ska sätta på kaffe om ett tag så att vi har något att skölja ner äppelpajen med plus att utan kaffe så orkar jag nog inte hålla mig vaken många minuter till, man är ju inte världens piggaste på Fredagskvällar.
Undra vad morgondagen bjuder på? Förslag? Vad skall ni hitta på?

Ha nu en härlig Fredagskväll! Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefina bilder!

2009-08-14 @ 20:45:08
URL: http://maddeleine.blogg.se/
Postat av: Petra

ÅÅ vilka vackra bilder det var. även de på fotografensblogg.



Hoppas att allt är bra med er.

2009-08-15 @ 15:57:49
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: tuva

åh vilka fina bilder!!

2009-08-17 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0