Världens bästa Måndag?

Jag har försökt väcka Neo ett par gånger, det går sådär...han är trött och vill fortsätta sova, sen sa jag de magiska orden "om du går upp nu kan du titta på barnprogram", inga problem då rusa han upp- sötkorven!

Det har varit en fin helg, har gjort mysiga saker och det har varit underbart väder.
Endast känslomässigt har det varit jobbigt, men nu känns det bättre!
I Lördags var det ju fotboll, vi såg inte så mycket av matchen, inte jag iaf, Neo sprang omkring och Moa kröp omkring...men AIK vann i alla fall och det var väl huvudsaken?






Igår var jag på Nickstabadet för fösta gången i mitt liv, det var fint där och stort och bra. Neo lekte mest i klätterställningarna. Moa höll sig ganska lugn, så jag fick faktiskt lite färg :-)



På kvällen blev det kaffe i våran lekpark med några goa vänner jag umgås alldeles för sällan med.
Men kul att det blev av!

Nu: JOBB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0