Vin och Dooley´s

Åh det har varit en seg dag. Jag var rastlös från det att jag vaknade, tjatade på karlslok att vi skulle hitta på något, jag kom med en massa förslag, men han satt bara och spela TV-spel!!! Så det slutade med att jag gick ut och sprang.
Vilket var bra för jag har nog inte sprungit på 3-4 veckor nu.
Hem och duschade och gjorde mig iordning, åkte till Farsta centrum en snabbis, där jag mötte upp Madde, Natta med sin lillasyster. Jag införskaffade mig bara lite vin och en mössa till Neo, en sån där tunn mössa som han kan ha när det börjar bli kallt ute, varje år är jag ute för sent för att få tag i dem, finns bara tjocka mössor då.
Jag åkte till Farsta för att jag skulle till Stadium och köpa gympadojor, bara ett par skor jag kan ha utan att få skavsår. Men jag gav upp, jag åkte dit för att jag såg en annons på skor, men de var inge bra. Nu är jag inte så rik så jag får vänta med skoköp, hade jag bara känt att jag har lite mer pengar så hade jag med säkerhet kunna hitta ett par skor.

Nu har Lisen och jag funderat i flera timmar, velat fram och tillbaka, VAD SKA VI GÖRA? ska vi dricka? hos mig? i P´s lägenhet? i Lisens föräldrars lgh? ska vi vara nyktra? åka in o titta på midnattsloppet och kolla när Madde springer?
Nu har vi iaf fattat ett beslut, vi träffas i P´s lägenhet och snackar lite skit, jag tar med vin, Dooleys, popcorn, kortspel och yatzy, så ska vi nog kunna roa oss ikväll.

Sebbe får stanna hemma med Moa, men det ska nog bli lugnt för min och Lisens del, hon ska åka till Årstadal och vill inte göra det FÖR sent. Och jag ska vara hemma med Moa imorgon fm när Sebbe ska till SATS och träna. Så jag vill inte vara bakis imorgon.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du får en toppen kväll.....

2009-08-15 @ 20:32:49
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0