Borde sova...

Sova är det jag borde göra, nu när Moa sover och allt. Men vad är det för idé? Om en halvtimme måste jag börja klä på oss och så för att åka iväg till dagis. Och det tar ett tag för mig innan jag har tänkt igenom en massa saker innan jag lyckas somna. Jag sover nämligen inget bra nu på nätterna, då min dotter har bestämt sig för att vakna varje timme, har jag tur går det två timmar mellan gångerna!

När vi har hämtat Neo ska vi åka till Drevviken och åka skridskor med Malin, Tuva och Melvin.
Jag ska inte åka, men tanken är att neo ska göra det. Så länge Moa är nöjd i vagnen så ska jag försöka hjälpa Neo så gott jag kan.

Den här veckan har gått i vänskapens tecken, då jag har hunnit träffat Helena, Natta och Madde.

Igår var vi på bvc, Moa fick 2 sprutor, stackars barn! Aj!

Om vi (Sebbe) orkar så kanske vi (nu menar jag också Sebbe)  börjar med att måla om inne på barnens rum i helgen, weeeiii, det kommer att bli så fint!  ...hoppas jag.

Jag har fortfarande inte gjort några slingor i mitt hår...får se när det blir av. Nu ska jag lägga mig på soffan och vila några minuter. Ha en bra pannkaksdag! Pannkakor- det kanske man skulle äta idag istället för falukorv och stuvade makaroner? Fast Neo äter pannkakor till lunch på dagis idag, så vi hoppar nog det. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har utmanat dig i min blogg. Titta och se. =)

Hoppas du har det bra. :)

2009-02-05 @ 21:58:11
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Kim

http://tantkim.blogg.se/2009/february/utmaning.html#comment



Där finns utmaningen. :)

2009-02-07 @ 12:44:51
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0