En hel Lördag framför mig, helt utan planer

Det är Lördagsmorgon, Moa ligger och leker på sin lekfilt på golvet och Sebbe sover.
Med tanke på att han brukar gå upp 04.30 på vardagar så låter jag honom sova tills han vaknar idag.
Jag sitter och äter en banan, väntar med frukost så att vi kan äta en gemensam sådan.
Neo han är hos farmor och farfar, han åkte dit igår efter dagis, men han kommer hem idag. Då ska vi gå till kiosken i Åbylund och köpa Lördagsgodis, där de har lite annorlund, roligt godis.
Sen har vi ju "Alla hjärtans dag" idag, men vi ska inte fira det på något speciellt sätt. Så hemma hos oss så märks det nog bara på att jag har gjort ett gulligt kort till Neo.
Om vi tänker tillbaks ett år, till förra årets "Alla hjärtans dag" så såg det lite annorlunda ut...
ingen Moa, dock en illamående Millan då Moa låg och grodde i mig, Sebbe och jag åt på en blåsig restaurang på stranden i Egypten, det var ganska svårt att hitta en restaurang som var öppen vid den tiden vi var ute för att äta (mitt fel, jag var hungrig och mådde illa och kunde inte vänta- allt handlade om mig och mitt illamående då faktiskt!).

Jag önskar er alla en härlig Lördag, vare sig ni jobbar, är lediga, är singel eller har en käresta, firar denna dag eller helt enkelt bojkottar den och visar varandra kärlek och uppskattning varje dag ;-)

                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0