Min dag

Har inte gjort något speciellt idag direkt. Det vanliga bara på dagen, lämnade Neo på dagis, hem och gulla lite med Moa, tvätta osv. Jag gjorde iordning lite fruktsallad till mellanmål på förmiddagen, men jag är konstig, det enda den gjorde för mig var att jag blev ännu mer hungrig!



Moa har varit så go nästan hela dagen, som hon brukar, sen när jag börjar med middagen så blir hon skitgnällig! Hon känner väl på sig att jag inte kan plocka upp henne då. Idag åt vi potatismos och pannbiff, snodde inspiration från Madde som åt det häromdagen. På tal om Madde så var jag och barnen förbi henne en sväng igår, mycket trevligt! Och på tal om middagen så hade vi en middagsgäst; Kevin, Neos kompis. Han har varit och lekt med Neo idag.





Moa är en glad AIK:are.

Hon är så rolig att kika på när hon ligger och leker på lekfilten, för nu är hon så stor så hon rullar från mage till rygg, från rygg till mage, hon roterar och ändrar riktning på golvet, så spännande att se hennes utvecklling.
Nu ska jag passa på att duscha medan Moa ligger och sussar på soffan, märks att hon börjar bli stor nu för hon har minskat dagssovandet rejält!
Sebbe har inte kommit hem än, han skulle jobba till 19.00 idag och på Torsdag, för att istället vara ledig på Fredag.
Neo kollar på tv...
Imorgon ska jag och Moa åka och hälsa på Jamina på förmiddagen, ta en fika hemma hos henne i Stureby, är det fint väder kanske vi går ut och går ett tag. Hon ska ha barn om tre veckor! Snart så...
På Torsdag kommer Natta hit på fm/dan, på em ska jag och barnen åka till mamma och äta middag, lax skall jag få (gott, gott, gott), Neo får pannkakor. Sophie kommer också dit, så roligt!
Sen på Torsdags kvällen kommer Neos pappa och hämtar honom, så jag slipper ställa väckarklockan på Fredag, det ska bli skönt, nu tror jag säkert att Moa vaknar runt 7-8 ändå, men jag behöver inte stressa och gå ut då.
Just det, duschen var det ja...trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0