Nej, nu blir jag irreterad!

Pappa har inte hört av sig sen innan jul- eller då var det jag som hörde av mig till honom.
Men det är så han funkar, han kommer och går liksom.
Nu vet jag varför han inte har hört av sig, det är för att han nu har kontakt med Kid, och då behöver han ju inte ha någon kantakt med mig, han behöver inte ringa mig för att kolla om jag har hört något från Kid. För att nu har han direktkontakt med honom istället. Jag tycker att det är taskigt av pappa att inte höra av sig, trodde ett tag att han tyckte det var roligt med två barnbarn, tyckte även att vi hade lite bättre kontakt ett tag, men så var det väl inte då. Åh! Jag blir så arg, nu känner jag att jag inte vill ha han i mitt liv...men rätt vad det är så kommer han att höra av sig och prata på som vanligt och man fattar bara hälften av vad han pratar om...Han borde inte få bete sig så. Vad ska jag göra? Kanske låta bli att svara om han skulle ringa? Egentligen borde jag svara och fråga varför han inte har hört av sig något tidigare, men han kommer bara att prata bort det och säga att "det har varit mycket nu, mycket med jobbet". Jaja, bajs åt honom!

Nu måste jag roa min dotter lite, hon gnäller i lekstolen...Trevlig helg! Själv tänker jag ha mysfredag, fast utan gott tilltugg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0