Neo säger

Igår var jag iväg med Neo till frisören, när vi kommit in dit så blir han sur och vill inte riktigt klippa sig där. "Jag tror bara att det är MÄNNISKOR som klipper sig här"...han har lite svårt att särskilja människor/vuxna.

Igår kväll somnade neo på soffan, jag bär in honom till sin säng, då han vaknar till och säger att vi måste borsta hans tänder...men då han redan hade slumrat till och Moa inte var helt nöjd på soffan så sa jag att vi struntar i det ikväll.
Då började han gråta och sa "jag vill inte ha tandtroll!"- så vi gick och borstade tänderna :-)

Imorse (idag har vi den sista Februari och det har Neo stenkoll på) löd vårat samtal såhär;

Neo: Mamma, idag är det sol
Jag: Ja, det är det vad skönt!
Neo: Men det är bara för att det är vår imorgon

Han har sån koll min son!

För ett tag sen gick vi (Neo, jag och Moa) till Åbyplan och köpte Lördagsgodis på Åbykiosken, i solskenet...fy fan vad jag älskar solen! Vårkänslan är här!
Men nu när jag tittar ut så bildas fler och fler moln, tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja det är verkligen trist med alla moln som kommer.

Det har kanske varit en vecka sol under hela

vintern ju. Tråkigt men sant. :(



Vilken smart pojke. Hoppas mina barn blir

lika smarta.

2009-02-28 @ 15:18:59
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Han är bara för underbar! Saknar min favoritkille :) Och dig!

2009-02-28 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0