Trött, godissugen

Jag är så himla sugen på något gott, som choklad eller så, mmmmmmmmm.
Men jag har ingen choklad hemma, hoppas att Sebbe har köpt med sig något gott.
Trött är jag också, det är tufft att vara på babysim, jag blir helt slut av det. Idag dök Moa, 2 gånger, så duktig så!

Gårdagens;

-  det saknades både pensel och slingnål när jag skulle göra slingor, så det blev inga slingor för mig, jag blev så jävla sur så tårarna rann! Jo det är sant, jag hade låtit bli att duscha och tvätta håret för att det inte ska vara rent när man gör slingor, jag hade övertalat min karl att hjälpa mig, jag hade gått och väntat på att Moa skulle somna, så när jag var redo för slingning och det inte gick, då brast det för mig!
-  jag blev lite rastlös då vi inte hade några direkta planer
- tomt utan Neo hemma

+  jag fick se på Melodifestivalen och ett extra + för att Måns var med
+ Sebbe och jag (Neo sov en natt till hos farmor) åt god middag och choklad och vaniljhjärtan
+ jag gjorde en ansträngning och bäddade rent
+ Malin ringde och meddelade att de skänker en fin lampa till oss (en lampa med tre spots på till barnens rum)
Stort plus till mig själv som tuffade till mig och både gick ner i förrådet (där det kan finnas spindlar) själv, och kollade på en hel skräckfilm, som normalt sett INTE är min typ av filmer.

Måndag imorgon, dagis för Neo, jobb för Sebbe, undrar vad jag och Moa ska göra? Kanske en prommis på förmiddagen? Imorgon blir det iaf lite roligare middag än idag. Idag åt vi pastasnäckor och köttbullar, det var ungefär det jag orkade laga iordning. Imorgon ska jag göra fläskfilégryta, gott!

På torsdag ska jag träffa min brors ex, det blir la roligt!

Trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fin din blogg är!!!!! pussar

2009-02-15 @ 21:12:10
URL: http://maddeleine.blogg.se/
Postat av: Malin

Men vad tråkigt att det inte blev någon slingning i helgen heller gumman!!

2009-02-16 @ 12:12:53
URL: http://tullees.blogg.se/
Postat av: Millan

Tackar Madde! Och en puss till dig med!

Malin; ja, skittråkigt att det inte blev någon slingning! Får se när det blir av...

2009-02-16 @ 13:01:28
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0