Trött

Ja, jag är trött, känns som att det är det enda jag skriver här på bloggen, att jag är trött!
Det är bara att försöka ignorera tröttheten, jag och Moa ska snart gå och hämta Neo på dagis.
Får se vad vi hittar på när vi kommer hem igen. Neo ville spela något spel med mig, så hoppas att Moa är relativt nöjd så kan vi sitta på barnens rum, Moa i lekstolen medan jag och Neo spelar.

Jag fick nyss ett mail ang min inköpta förpackning av  slingor, och jag får en värdecheck på 100:- av dem! Vad skönt, jag skrev nämligen ett litet klagomail till dem och det var väl tur med tanke på resultatet av det mailet :-)

Jag längtar till våran resa 7:e Maj, det ska bli riktigt härligt! Jag har beställt sol och värme, bad och två glada barn, och en glad karl förstås!
Kolla in vårat hotell och dröm er bort- mot solen...
www.fritidsresor.se/resa/grekland/kreta/gerani/blue-village-caldera-beach/?season=sommar-2009

Kommentarer
Postat av: Malin

MYS!

2009-02-16 @ 15:01:13
URL: http://tullees.blogg.se/
Postat av: Kim

Åhh vad avundsjuk jag blir. :(

Vill oxå resa. :)

Hoppas ni får en fin resa då.

2009-02-16 @ 17:06:26
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0