Lite foton och text, hihi...

Livet är bra, jag trivs just nu. Lite hektiskt ibland, men det är bara att acceptera.
Den senaste veckan har varit bra.

Vi har varit hemma hos Malin med familj, Neo och Tuva bjöd på negerbollar;



Moa fick prova lekstolen, en sån vill hon ha...



Förmiddagarna brukar se ungefär likadana ut, jag och Malin brukar promenera ca en timme med våra knoddar. Igår var vi på "babycafé" i Tungelsta, ganska skönt att vara där, där man inte ser all tvätt och tänker på att man skulle behöva dammsuga...utan istället bara fokuserar på barnen.

I Lördags var jag på tjejmiddag hos Helena, mycket bra initiativ tycker jag! Moa fick uppleva sin första tjejmiddag, hon lärde sig bl.a  hur man öppnar en flaska vin;



I Söndags var vi på första "lektionen" på babysim, jag och alla pappor med bebisar var i vattnet...det var faktiskt så att det var övervägande pappor. Får se om det bli sebbe som badar med Moa nu på Söndag. Så kan jag vara fotograf :-)

I förrgår- ingen snö.
Igår- snö!
Idag-ingen snö...
...jag är så glad att vi passade på att ta med barnen till "Krokiga näsan" igår och åkte pulka/snowracer.
Det var ju bara en minus ute, riktigt skönt faktiskt. Jag gjorde mackor och kaffe (äppeljuice till barnen), riktigt kul!



Idag har Sebastian namnsdag, han ska få ett litet ta-hand-om-dig-kit;



som blev till ett paket;



Nu måste jag plocka lite här hemma, ska snart hämta neo på dagis, då ska vi åka och hälsa på Annelie med familj.

Trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: heLajni

Dom där barnen är bland det bästa som finns! Jag blir så glad av att se dom! Hjärtegryn + Hjärtmor!

2009-01-23 @ 01:22:57
URL: http://helajni.blogg.se/
Postat av: Natta

haha måste du måla upp mig som värsta fylle-mormor..

-heej jag lär småbarn hur man korkar upp en flaske rött!

haha, jag kankse borde börja ta betalt?! :)

2009-01-23 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0