Måndag

Jag är trött! Tydligen så är Moa och Sebbe också det, de ligger och sover på soffan, klockan är nu 18:45. Sebbe ska upp snart igen, men han behövde en powernap, förstår honom, då han går upp 04.30 på morgonen!
Neo han spelar Kung fu panda på tv:n, men det får han bara göra en kvart till, sen är det dags för mig att läsa för honom.

Idag när jag hade hämtat Neo på dagis hjälptes jag och Neo åt och bakade chokladmuffins, vi fick nämligen finbesök av  Annelie, Robin, Amadeuz och Imra , det var mycket trevligt. Vi fikade, snackade skit och barnen  lekte massor! På nåt sätt är det skönt när det är liv och full rulle, men jag förstår ändå inte hur hon får ihop det, vardagen alltså, hon är duktig hon!

Med barn runtomkring sig så är det alltid nånting, som nu, Moa har precis somnat och Neo spelar ju, då tänkte jag att jag har 10 minuter framför datorn...trodde jag ja, Neo vill att jag ska hjälpa honom med spelet, han klarar inte banan, så blir han skitsur när jag säger att jag hjälper honom snart.
Lyx är det när man får sätta sig på toa och skita ifred, för det är inte så ofta!
Nu har jag klagat klart, jag älskar mina barn och älskar att ha dem runt omkring mig hela tiden :-)

Imorgon skall jag gå ut och gå på morgonen. Sen vet jag inte vad som händer mitt på dagen. Men när jag har hämtat Neo ska vi åka hem till Helena i allafall.

Nu ska jag plocka fram kycklingen, som vi skall ha till middag imorgon, från frysen.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0