Nöjd!

Har varit fullt ös idag, vi var först i Handen, där jag klippte mig...jag blev riktigt nöjd faktiskt! Håret blev mycket fint, till skillnad från sist jag klippte mig, den gången kom tårarna när jag gick från frisörsalongen. Nu ska jag se om mamma orkar göra slingor på mig någon dag. Jag var så duktig så att jag bokade in nästa besök hos frisören, om 10 veckor, det är bra, för annars drar jag bara ut på det, och jag vill inte att det ska gå 5 månader igen mellan klippningarna.
Efter klippningen åkte vi till Ica-maxi där blev det storhandling av (passade även på att införskaffa mig slingmedel), skönt att ha det avklarat.
Åkte till djuraffären och handlade kattsand åt Sebbes mamma, hem för att packa in maten i kyl och frys, hem till Sebbes mamma på en fika, hem till oss igen...jag la mig för att sova en timme.

Nu ska vi fika lite, ta det lugnt, Neo är hos sin pappa, Moa sussar kudde, så ett tag framöver är det bara jag och min karl ;-)

Imorgon blir det babysim, sen hämta Neo. Ser fram emot veckan som kommer, Malin och jag har lite planer med barnen, bla Barnadiset. Ska även försöka styra upp date med Van.

Jaha, nu vaknade Moa. Trevlig helg mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0