Skogaholmslimpa och oboy

Japp, läs rubriken så vet du vad jag äter till mellanmål, inte en hel limpa såklart, bara en macka- smaskens.

Idag blev det i allafall en promenad :-) till skillnad från igår morse, jag mådde jätteilla och hade ont i huvudet, så jag sov två timmar på dagen. Sen mådde jag lite bättre och kunde fortsätta dagen som planerat, med besök hos Helena. Fick även träffa Natta då, det var roligt!

Efter dagislämningen idag tog vi (jag, Moa, Malin och melvin) bussen till Tungelsta, på väg till öppna förskolan.
Här klappar Melvin på Moa när de leker på öppnis.



Sen bjöd jag Malin på lyxlunch hemma hos mig- havregrynsgröt!!!
Efter lunch och fika här hemma hämtade vi barnen och gick till bibblan, för Neo blev det andra besöket på bibblan idag, de hade varit där med dagis.

Jag har lite dåligt samvete, för jag har bidragit till att Sebbe tappat sin telefon idag- dumma jag, fast egentigen så är det inte mitt fel- men ändå!

Imorgon tänkte jag träffa Natta igen, så det så. Hoppas på skönt promenadväder. Idag när vi promenerade blev vi alldeles svettiga iallafall, jag hoppas att det var för att vi hade tempo, och inte för att vi hade för mycket kläder på oss.

Nej, nu skall jag vika tvätt, och hänga upp ny. Och ha lite bättre koll på Moa som ligger och leker på golvet.


Neo han är lite seeeg såhär på eftermiddagen efter en tuff dag på dagis, så han kollar på barnprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0