Envisa små rackare till barn, att det ska vara så farligt att sova!

Nutid: Neo ligger i sin säng, nattad och klar...men han kommer hela tiden på nya saker att göra- allt för att hålla sig vaken ett litet tag till. Han har nu;
* fått vatten
* varit uppe och bajsat
* tjatar just nu om att få gå upp och stryka i sin almanacka....jag säger nej, han är inte helt nöjd med svaret!
Moa somnade hos mig när jag läste för Neo, så jag la henne på soffan med vårat täcke under sig, så där ligger hon och sussar, hennes pappa sitter bredvid och kollar på något motorcykelprogram på Discovery channel, jag kände inte att det var så spännande...så jag hamnade framför datorn istället.

Tror inte att jag ska vara vaken så länge idag. Jag är lite seg efter att ha badat med Moa på Handens sjukhus (babysim).
När vi kom hem därifrån ville jag inte sätta mig i soffan, jag hade blivit alldeles för trött då. Istället satte jag igång att städa, damma och dammsög osv.
Neo kom hem från Matte vid 18, jättekul! Känns som att det var över en vecka sen jag såg honom sist. Jag har verkligen saknat honom, trots att han bara varit borta i 2 dagar.
Livet känns bra just nu, jag bär på mycket kärlek som jag tvingar på mina kära familjemedlemmar.
Kanske är vaken ett tag in på kvällen ändå, det visas en film vid namn "Mr Woodcock" kl 21.00, får se om den verkar spännande. Nu har Moa vaknat- tokfia!
Hoppas att jag vaknar upp pigg imorgon bitti!





Frisören har fönat håret fint.



Moa ser lite skeptisk ut, men verkar faktiskt tycka att det är roligt att bada med alla andra bebisar!

En kille som många känner/vet vem det är har dött, hemskt när någon dör! Men en annan sak som jag tycker är hemskt, det är droger! Jag hatar dem, de ställer till så mycket. De personerna som tar dem vet ju också att det är farligt med droger! Usch! Jippie till dem som tar sig ur skiten.

Nej nu sitter jag här med Moa i knät, det  går sådär att skriva med henne. Så god natt!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

nejmen så fina bilder :D

Ha en fortsatt bra dag!

2009-02-10 @ 16:26:02
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0