Vilken underbar kille!

Neo, han är helt underbar. Det känns som att det var riktigt längesen vi hade en sån här myskväll, neo och jag. Jag får helt enkelt tvinga ut Sebbe mer att festa...nej, det vill jag inte, jag tycker om att ha Sebbe hemma på helgerna :-)
Neo och jag har bakat negerbollar, sen åt vi dem medans vi kollade på "Let´s dance".
Vi hade tända värmeljus och myskläder och Neo hämtade hans täcke till soffan.
Vi läste (kollade) i  ett par böcker också. Sen blev han sååå trött, han ligger nu i våran säng, och det förvånar mig inte om han redan har somnat. När Neo själv säger att han är trött och vill gå och sova, då är han TRÖTT!
Han har hur som helst varit så himla go´.  Vi behövde en sån här kväll, jag är allt för ofta irreterad och stressad- och han lyssnar för dåligt, allt för ofta!

Moa, hon har inte varit fullt så underbar, eller jo hon är ju världsmysig (!) men hittills har hon spytt 6 gånger...jag vet inte om hon är sjuk eller om det är någon reaktion mot majskrokarna hon fick för första gången idag.
Jag som har kämpat i ett flera dagar med att tömma tvättkorgen, sen i Måndags då Moa spydde massor, och Neo på Tisdagen hade kissat ner sig...ibland känns det verkligen som att det inte finns något slut vad gäller smutstvätt!
Jag gillar inte att det hänger massa kläder och sängkläder när jag har folk här, men nu får det bli så ändå, för imorgon kommer ju mamma och Max hit och sover hos oss.  Moa spydde nyss igen, för sjunde gången, stackars liten!
Hon var så himla charmig idag, vi var på Ica maxi och fotade Moa hos "Stjärnstudio" 59:- för ett porträtt. Till en början när fotografen pratade med henne och fotade så log Moa, efter några meningar till så asgarvade Moa, det blir nog svårt för fotografen att välja ut det bästa fotot, känns som att alla blev bra.

Imorgon tänker jag bli snygg i håret, hoppas att slingorna tar bort det mesta av min utväxt, annars bli det mössa på några veckor framöver. Just nu, sover båda barnen, Neo i våran säng, men jag ska bära honom till sin egen säng. Moa ligger på soffan, med "kissunderlägg" under sig, hoppas det inte kommer så mycket mer spyor nu. Jag tänkte lägga henne i sin säng. Så ska väl jag gå och sussa snart, håller tummarna för en natts sömn med inte allt för många avbrott. Hoppas även på att karlsloken kommer hem inatt, och inte imorgon bitti, för då blir jag en sur Millan!

Ha en trevlig helg alla goa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0