Bh, Subway, båbärspaj?

Idag åkte jag till Handen på lunchen, där väntade Sebbe och Moa på mig.
Jag hade lite ärenden där, lite shoppingbehov. Jag köpte en bh med avtagbara axelband, men som ändå "puschar" upp bysten lite, de axelbandslösa bh:ar jag har sen tidigare plattar bara till de lilla jag har.
Men den här bh:n blir nog bra till den fina båa klänningen som Sebbe köpte till mig, jag känner för att vara fin och ha på mig den imorgon. Jag köpte även hudfärgade strumpbyxor, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist, så det var svårt med vilken färg jag skulle ha; tan eller light amber....det blev den ljusa varianten, är rädd för att det skall se dumt ut med väldigt bruna ben och resten av kroppen sådär lagom blek...
Nu för tiden tycker jag bara att det är leggins som gäller, men imorgon ger jag strumpbyxan (originalet) en chans.

Till lunch blev det Subway, för första gången prövade jag någonting annat än Steak and cheese, det blev en kalkonbröst och den var helt OK. Men Steak and cheese är förstås godare :-) Den åt Sebbe...
Självklart blev det även världens godaste Subway.kakor också, jag säger bara mmmmmmmm.

Idag blir det rårakor och bacon till middag, fy fan vad gott!
Får se om jag orkar gå ut och plocka blåbär efter middagen idag, blev lite inspirerad av Natta som var ute och plockade de små bären häromdan. Jag tänkte att Sebbe kanske vill baka paj imorgon som jag kan ha med mig till jobbet på Fredag då det är jag som har Fredagsfika.


Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ah har du fått in reklamen på egen hand? Du behövde inte min hjälp?

2009-07-23 @ 11:37:14
URL: http://Http://tantkim.blogg.se
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Jo jag ser det. det är bra att du experimenterar lite på egen hand. men jag finns ifall du behöver hjälp. :) Kram.

2009-07-24 @ 11:28:18
URL: http://Http://tantkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0