Det bröt ut!

När klockan var 10.30 idag var jag tvungen att åka hem och lägga mig. Jag hade sån huvudvärk, i ca en halvtimme hade jag s.k. "synfältsrubbningar", jätteläskigt, har aldrig haft så förut, det var svårt att se vilken rad jag stansade in en order på, såg inte artikelnumren, det kändes skumt helt enkelt. Men när jag tog bilen hem var synen återställd, bara huvudet plågade mig. Jag åkte hem och la mig i sängen och somnade, Sebbe fick gå iväg till apoteket och köpa migränmedicin, för det verkar som att det är migrän jag har...ska försöka komma iväg till doktorn nån gång så man är säker på vad det är.
Vill inte vara borta från jobbet något mer, tar det där med doktorn när jag går på mammaledighet igen, får se hur ofta de här "anfallen" kommer. Jag kan inte riktigt avgöra om medicinen som Sebbe köpte idag hjälpte, det blev absolut inte helt bra, men möjligt att det lindrade lite. Nu vid 19-tiden känns det kontrollerbart iaf. Det är så frustrerande att vara hemma och vara sjuk, det finns så mycket jag tänker att jag vill passa på att göra när jag ändå är hemma, men JAG ORKAR INTE...jag är ju hemma för att jag mår skit! Jag har haft sånt dåligt samvete för att jag inte kunde vara barnvakt åt Annelies barn idag, vi som hade bestämt det för länge sen, så typiskt att jag inte kunde. Och jag skulle ju träffa Neo idag också, då han skulle sova hos Annelie, men så blev det inte. Jaja, hoppas verkligen att jag mår toppen imorgon så att jag kan åka och jobba och sen in till stan för att hjälpa Sebbe hitta en skjorta till bröllopet på Lördag.
Sussa sött mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0