Fredag

Nu har jag jobbat en och en halv vecka, känns helt Ok.
Trevliga kollegor och nästan bara trevliga kunder.
Blir lite rastlös íbland, men det får jag stå ut med.

Snart är det Fredagsfika, slutar 16.30 idag då åker jag hem och tar hand om Moa så att Sebbe kan fortsätta måla i sovrummet. Det blir helvitt där inne, det blir nog jättefint, blir det FÖR vitt så får vi väl så småningom fixa lite färg på gardiner, kuddar och sånt plock. Men vi börjar nog med vita gardiner och kanske till och med vitt överkast, det skulle kännas fräscht. Helt annat från vad det har varit där inne med röda väggar.

Imorgon har jag bokat tid hos frisören, inte hos min vanliga för hon är på semester, men den här tjejen har jag för mig är duktig hon med.

Fotografen Robban som jag har fotat mig hos tidigare kontaktade mig igår, han vill fota mig och Moa, det låter jättespännande, får se vad han har tänkt sig om det blir "porträtt" eller om jag och Moa ska sitta och leka och han fotar det...spännande hur som helst. Jag bara tänker att jag måste ha på mig något där man inte ser min mage, men det löser sig nog...och vad ska Moa ha på sig? Hoppas fotosessionen blir av snart, vi skulle ta det någon helg- hem och kolla mailen...

Trevlig helg! Hoppas jag att det blir för mig med, men det finns lite strul jag måste lösa...mmm...hoppas det löser sig till det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0