Fredagstrött

Åh så trött jag känner mig, men det är väl så det ska vara på Fredagar? Efter en hel arbetsvecka.
Undra hur den här kvällen kommer att se ut, jag måste i allafall fixa mina naglar och platta håret.
Så slipper jag stressa imorgon bitti, vi åker hemifrån vid 10, jag Moa och Neo. Neo släpper vi av hemma hos Annelie så får han vara där och leka under dagen. Jag och Moa drar sen vidare till Järfälla för fotografering. Spännande och se om jag hittar, jag tänkte ta GPS:en men det lämnar ju inga garantier för att jag hittar bara för att jag har den. Ibland förvirrar den bara mig...Det ska bli så roligt med fotosessionen imorgon, men allra roligast ska bli att se alla fina foton Robban tar. Själva RESULTATET är det jag är mest spänd på.

Tjejerna skulle tydligen dricka lite vin ikväll, låter mysigt, men för mig får det bli en annan gång...jag har ju båda barnen samt att jag ska upp relativt tidigt imorgon och prestera lite framför kameran.
Kanske skulle ta och inviga Monopol ikväll? Det står att det är från 8 år, men Neo är ju smart så han kanske hänger med ändå?!

Nu ska jag ta en liten förmiddagsfika (i väntan på att jag kan ringa de flesta kunderna kl 10!), det blir banan och varm choklad.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0