IKEA

På Lördag tänker jag åka till Ikea.
Behöver lite saker till sovrummet, har kikat lite på nätet och hittat söta lampor att ha på nattduksborden;

KNUBBIG Bordslampa
Den finns i rosa också, och jag tycker egentligen att den rosa är finast, men Sebbe tyckte om den svarta lampan mest, och det blir nog den då den kommer att passa in bäst.
Ska även handla små mattor, vitt överkast och svarta gardiner in till sovrummet. Det blir kul att göra iordning där.
Men jag är väldigt osäker på att de har såna gardiner jag är ute efter, de ska vara svarta och det måste vara kraftigt tyg så att vi kan mörka ner lite framåt kvällstimmarna...
Ser fram emot Lördagen, det är ju så roligt att spendera pengar på inredning.



Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Jag har också såna lampor till sovrummet. :)

2009-07-22 @ 12:31:43
URL: http://Http://tantkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0