Jävla varelse!

När jag vakna imorse och går in på toaletten för att tvätta mig, vad är det första jag ser?
Jo en äcklig stor jävla spindel....ååååhhhhh....jag HATAR dem!
Jag tycker att de är så vidriga de små krypen.
Jag väckte Sebbe och sa att han var tvungen att döda en spindel, då svarar han; "det är väl bara att spola ner den?"
Vad tror han? Jag vågar inte ta på den, ens om jag har 17 lager papper mellan den och mig.
Sebbe insåg ganska snabbt att han var tvungen att gå upp och döda den, skönt att han var hemma!
Det är inte första gången jag ser en spindel inne i vårat badrum, de verkar trivas där :-(

Vi hade inget bröd upptäckte jag när jag skulle göra frukost för en timme sen, men det blev smoothie, youghurt med musli och knäckemackor med leverpastej, så jag lovar att jag blev mätt ändå.

Igår åt vi ju middag hos Anna (revbenspjäll som hon hade lagat i ugnen), jag åt en jätteskum frukt där, Rambutan;
 Se hela bilden Den var liksom lite småpervers på nåt sätt. Som en vit skum grej man åt, den var ganska god, påminner om vindruvan i smaken, men ändå inte. Läskig konsistens hursomhelst.

Nu väntar jobb, ska först gå försiktigt in till Moa och känna om hon är varm, hon hade ju 39.4 i feber igår.
Efter jobbet ska vi fara runt och fixa lite inför morgondagens bröllop, vi ska bla åka till Sköndal och hämta Sebbes kostym. Så idag blir det middag ute, kan bli trevligt om Moa mår bra så att hon håller sig lugn. Igår hade hon tydligen varit klängig och gnällig hela dagen, men jag förstår henne, stackars liten. Just det, jag åkte och träffade Neo en snabbis igår, snodde en puss och kram så att jag klarar mig tills på Söndag, då han äntligen kommer hem, det har varit så tomt utan honom!




Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Haha jasså? :O behöver dom nån It-tekniker. haha. :) Cola. Mums. :D

2009-07-31 @ 10:47:33
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Katja

Tusen tack för din kommentar på min blogg! Blev sååå himla glad!=)

2009-07-31 @ 11:42:27
URL: http://yttikthewiiildcat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0