Jippie! Måndagsmorgon!

Det är en glad och morgonpigg Millan som skriver- nej inte direkt men det är nog en glad och positiv inställning som behövs såhär på måndagen när man har en hel arbetsvecka framför sig.
Jag hade tänkt GÅ till jobbet idag, men så blir det inte, det regnar ju! Så jag får ta bilen.
Igår hade jag tänkt springa lite på kvällen, men jag fick sån huvudvärk, så det blev film och sockerkaka istället!
Kanske kommer iväg och springer ikväll? Hoppas det.
Igår köpte jag stringtrosskydd, designade sådana! Jag skrattade åt det i början, att trosskyddet har ett snirkligt blommönster på sig, till vilken nytta? Jag ska ändå kladda ner det...men det såg ganska fint ut (när det var alldeles nytt) där i trosan. Igår tog vi det lugnt, enda gången jag var ute, var till affären. Madde var förbi på en kopp te, vi satt och snacka lite på balkongen. Annars blev det mest bus med Moa och lite lek med Neo. Igår åkte Neo till Matte och ska vara där två veckor, känns inget bra alls, som jag kommer att sakna honom!

Jag trodde att jag brydde mig om kläder när jag var hemma och var mammaledig, men inte som jag gör nu, vad roligt det är att hitta fina kläder, hitta olika klädkombinationer, göra olika frisyrer, matcha med örhängen osv,  innan man går till jobbet, får se hur länge det håller i sig...det tar nog inte lång tid innan jag tar på mig jeans och en Coca-Cola T-shirt...
Nej, nu väntar jobbet! Ha en härlig Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0