Jobb

Ja, tredje dagen på jobbet, tiden går ibland ganska sakta på jobbet, men på nåt sätt känns det åndå som att dagarna går fort. Det mesta av det jag gör på jobbet har jag letat fram från nånstans bak i huvudet. Ibland hänger jag inte riktigt med på hur jag gör, fingrarna sköter sig själva...en del artikelnr och så har lämnat min hjärna, men man har ju lite fusklappar här. Lite tomt är det utan Björn, men han är bara på semester och tillbaka om tre veckor, det blir kul!
Ibland blir jag lite rastlös av att bara sitta still, men hittills har jag gått på lunchpromenader, men det går nog inte idag då jag fick skavsår av ballerinaskorna när jag gick till jobbet.
Idag är det fredag, det känns bra, får vara hemma med karl och barn två dagar!
Nu har tydligen dagens bristlista kommit, och det ser inte bra ut! Dags att sätta igång på allvar.


Just det, stor eloge till mig själv som nu har varit ute och sprungit 4 gånger!!! Men jag har gått upp i vikt!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0