Lunchshopping

Idag blev det lunchshopping, till Moa. Jag var tvungen att åka till Handen och hämta mina skor som jag har klackat om.
Passade på att handla till Moa, hon har så lite kläder just nu tycker jag...så jag handlade två T-shirtar, en body, en munktröja, ett par jeans och två par mjukisbyxor. Sebbe hade handlat en NIKE-dress på Söder idag, så nu ska hon väl klara sig ett tag. Klara sig, det gjorde hon ju innan också, men det är inte så roligt med de kläderna hon har, man tröttnar ju. Nu ska jag åka till Söder för att vara smakråd åt Sebbe när han skall köpa skjorta, sen blir vi bjudna på middag hemma hos Anna. Härligt! Lilltjejen, Moa, hon har feber idag, stackars liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0