Möhippa

Igår slutade jag en timme tidigare för jag skulle iväg på möhippa, vi dansade lite salsa i Tony Erwings dansstudio, men mest var det Jamina (blivande bruden) som dansade med en jätteduktig kille. Vi andra lärde oss endast lite grundsteg.
Det bjöds på champagne, nötter och choklad, det var riktigt trevligt. Efter dansen blev det middag på "La famiglia".
En massa god mat var det; vitlöksbröd, tomat med mozarella, proscuttio, oxfilé m.m. Till efterrätt blev det tiramisu, det är inte en av mina favoriter men den slank ner ändå. Om en vecka blir det bröllop på Värmdö, det blir riktigt skoj, håller alla tummar jag har för att det blir fint väder då.

Idag är det jag som har fika på jobbet, Sebbe var snäll och gjorde äppelpaj till mig att bjuda på idag.
Efter jobbet blir det storhandling, känns verkligen som att det behövs!
Imorgon tänkte jag dra till IKEA, hade tänkt ta det när Lisen sluta jobbet så kunde man vara ute och sola på dagen...men det ska inte bli nåt fint väder! Så det blir nog IKEA på förmiddagen.

Jag tog lite kort igår, får se om jag hinner/orkar lägga upp foton på bloggen ikväll.

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0