Nej, jag vill inte...

Jag känner hur huvudvärken börjar tränga fram, det började igår kväll lite smått, kände av värken lite grann bakom pannan i morse också. Det är precis som att den bara väntar på att bryta ut, nu är det mest bara irreterande huvudvärk, den gör inte så ont än. Jag tog en Ipren för över en timme sen, för jag tänkte att då bryter det inte ut på allvar, men fortfarande känns huvudvärken, och känns fortfarande som att den närsomhelst kommer att bryta ut.
Jag som ska hem till Annelie och vara barnvakt efter jobbet, det måste bli bättre.
Får klunka en massa vatten, det kan ju iaf inte bli värre...

Kommentarer
Postat av: sandra

=D gud så skönt!



hur gammal e lill tjejen nu??



ha de bra



kram

2009-07-29 @ 10:55:04
URL: http://sandrastrand.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0