TV=SKIT!

Hoppas eran helg varit bra!? Gårdagskvällen var mysig med Madde och Lisen här, riktigt tjejsnack blev det, kul!

Idag har jag varit i Handen och shoppat, piké-T-shirt och shorts till Sebbe, till mig blev det 2 par trosor, en bh, ett par trekvartsbyxor (de var jättesöta rutiga!!!) ,ett linne , en tröja och en klänning! Känns underbart!

Det är helt otroligt, det visas ju bara skit på TV. Och jag som sett fram emot att bara slappa i soffan och titta på TV- själv!
Neo är hos Matte, Sebbe på fotboll i Örebro och Moa ligger och dricker välling i sin säng och somnar förhoppningsvis.
Jag är så trött så jag orkar inte göra något, den dära tv:n är ett bra alternativ då...tur att LA INK visas iaf, det funkar.
Nu ska jag kolla vad som visas lite senare.
Eller om man kanske skulle gå och sussa kudde?
Ha en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0