Lite foton

Åh, jag var så irreterad igår på kvällen, inte på dan för då införskaffade jag mig en massa braiga grejer på IKEA...men på kvällen, då hade jag tänkt blogga- så var datorn cp, det gick inte att göra nånting. Men nu har Sebbe fixat den.
När det inte gick att blogga la jag mig i sängen för att titta på tv, då är sändningen till tv:n i sovrummet helt knäpp!
Gick ut på nätet från mobilen, men det var bara jobbigt. Sluta med att jag försökte sova klockan 21.
Sebbe han var iväg på svensexa han, svensexan var riktigt förnedrande mot brudgummen, sebbes bror Anders.

Idag var jag och Moa iväg till Handen och lämnade in mina skor på klackning, de skorna jag ska ha på bröllopet. Köpte örhängen som matchar med klänningen jag ska ha på mig då. Och en jättesöt liten handväska. H & M hade fått in rosa hårband till Moa, så nu är det avklarat också. Passade även på att köpa foundation, läste ett tips där det stod att jag skulle ha en foundation som är oljefri, då min hud blir alldeles glansig under dagen när jag har foundation. Köpte en mineralfondation från Maybelline. Hoppas jag blir nöjd, det är ju så svårt att välja rätt färg.
Vi har varit iväg på 24-års kalas också, i Vällingby. Trevligt, fick man se hur Robin och Angelica bor också.

Lite kort från Möhippan;









hitta lite söta kort på mina barn på kameran;











Sebbe och jag tänkte se någon 21.00-film, men först får vi se om Moa somnar.
Imorgon är det jobb som gäller!
Ha en härlig söndagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0