...väntar på att klockan ska bli runt 10?

Sitter på jobbet, har faktiskt väldigt mycket att göra idag, dock ej ännu, har 84 ringningar varav ca 40% vill bli ringda mellan 10-10.30, vilket är omöjligt. Men ringer jag nu får jag inget svar för de är inte på plats så tidigt...vilket i-lands problem! Ja, jag lider inte iaf, sitter ner på min gamla plats här på jobbet och dricker jättegod varm choklad!

Hemma är Sebbe i princip klar med sovrummet, så fint så- alldeles vitt!
Ikväll ska han iväg på fotbollsmatch, om jag orkar och om Moa är lugn/sover ska jag börja torka bort slipdamm vid fönstret och skura golvet där inne, om inte Sebbe redan gjort det.
Ska bli skönt att utöka lägenheten med sovrummet igen, har känts lite trångt hemma, med sängen i vardagsrummet.

Igår var vi ute och lekte nästan hela dan, det var härligt, var först hemma hos Annelie med familj, sen på granngården. Lite senare följde Kevin med Neo upp till oss, de hade plockat vinbär och ville göra paj, så det gjorde vi.
Sen blev Neo och Kevin osams, så Kevin fick traska hem...men de kommer säkert att leka idag igen, då är gårdagen glömd. Jag sa till Kevin igår att de kanske kunde träffas idag och leka, då svara han "ja, då har inte det här hänt!" (Neo råkade typ strypa Kevin när han drog i hans T-shirt). Vilken härlig inställning ändå- tänk om livet vore så lätt!

Nu är det bestämt, på Lördag ska jag och Moa åka till fotograf-Robban och fotografera oss, så kul, får se vad vi tar på oss för kläder, det ska nog inte vara för uppklätt då det ska vara så naturliga bilder som möjligt, det ska nog mer handla om att fånga en känsla eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0