Uppdatering på befallning

Känner inte att det finns så mycket att skriva om...en toppenkväll i Lördags med tjejorna! BAKIS på Söndan, men tvingade mig ändå ut på baksidan för att lapa lite sol.
Igår var jag, Neo och Moa vid Rudan i det jättevarma vädret, riktigt härligt! Storhandling och Mc´Donald´s hann vi med senare på dagen. Idag blev det Ica Maxi igen (för att lämna tillbaka vår nya blender som vi trodde var trasig men som inte var trasig!) sen Handen. Sen hade vi Natta här på besök...hon tyckte jag skulle uppdatera min blogg...men nu har hon redan sett korten från i Lördags, men till er andra så kommer här ett urval;



Iordningfixad för kvällen.



Gott!





Lite "Lips"


Redo för "Pizzan"






Neo på Rudan




Lite syskonkärlek



Yes...that was that! Ha det så bra!!!

Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Ni är alla lika söta som vanligt. :D härligt.

2009-06-02 @ 19:56:40
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Helena

Fina kort mina kära dam!

2009-06-03 @ 14:23:32
URL: http://helajni.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag gillar att jag ser sådär hääärligt bajsnödig ut när jag sjunger haha

2009-06-04 @ 11:38:41
Postat av: malin

Fina kort! Synd att det inte var min dag denna dag... Men det kommer säkert fler gånger?! =) Kram på dej Millan!

2009-06-05 @ 08:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0