De senaste dagarna

I Lördags var det ju Sveriges nationaldag. Den firade vi vid Farsta gård, men det var ganska värdelöst program där, jag menar; Flamenco, utländsk sång och snack om hälsa, alkohol och droger? Oj, vilket svenskt firande?!?
Men det var ändå ganska mysigt att ha lite picknick där, och Neo hoppade en massa hoppborg. Han ramlade och slog i huvudet, det var lite läskigt för det blödde så mycket, men det var ingen fara som tur var.






I Söndags gick vi på långpromenad runt Västerhaninge, Neo cyklade. Sedan stannade vi till vid Ringvägsparken.
Sen blev det bullbak för mig och Neo.




I Måndags var vi och lekte hos Annelie, lyckades ta kort på barnen, synd bara att Robin inte var hemma då.



Igår (tisdag) åkte vi till Torvalla och skulle bada, så hade de sommarstängt för allmänheten och hänvisade till Höglunda utomhusbad i Jordbro!!! Idioter! OK, det är 10 grader ute och ingen sol- jo men vi åker till Höglundabadet???
Vi tog en sväng förbi "Rum för stora och små" har inte varit där de har öppnat nu, de skulle ju ha en lekhörna, men det var inget speciellt, Neo fick en glass där i allafall.
Sen var vi förbi kyrkogården och tände ljus för Albin, Neos lillebror, Neo ville tända ljus för honom. Svängde även förbi biblioteket och hämtade en bok jag hade beställt "Emma Mias dotter", jag trodde att det skulle vara hon Emma som hade skrivit den, men det var det ju inte, det är Mia Eriksson som skrivit "Gömda" och de två (nu tre) uppföljarna.

Idag åkte jag, neo och Moa till Vasamuseet, det var helt OK, Neo tyckte det var ganska roligt han med.
Man måste ju försöka göra lite saker trots detta pissväder...
...Neo är inne i en period när han inte lyssnar- jag blir tokig på honom! Men nu är han hos farmor och farfar, han skulle sova där idag.

Jag är helt knäpp jag, jag postade ett brev till libero, tänkte inte på att kolla om det behövs frimärke, fick en räkning på 31 kr idag...tydligen så krävdes det frimärke...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0