Trevlig midsommar!



Jag startar med en bild, för det har jag nog aldrig gjort. Här ovan har vi Moa med kusinen Rufus.

Det var igår vi hade besök av Jamina och lilla Rufus, Jamina hade en massa goda bullar med sig...de ska ju gifta sig i Augusti som det blev en hel del bröllopsprat, sånt är roligt! Vi skulle prata lite matinköp inför Ljusterö, jag vet inte om det blev så mycket snack om det men vi åker förbi Willys, Åkersberga imorgon och handlar en massa så det löser sig nog. För imorgon eftermiddag drar vi till Ljusterö och det ska bli så himla härligt!

Idag har vi varit vid Farstabadet och kollat på clownen Manne och vi hade sån tur med vädret, det har ju varit alldeles soligt idag.




Lite senare dumpade Matte Neos andra lillasyster här...Nova. Moa var så rolig då för hon skulle hela tiden hålla på att pussa på Nova.



Ja, här ser ni ett av överfallen.

Vi var ju på IKEA häromdan så nu har jag äntligen köpt en massa leksaksbackar.


Ikväll tänker jag spela lite Trivial Persuit på X-box, för Sebs X-box gick ju sönder i helgen, då blev han tvungen att köpa ett nytt. Idag kom den nya konsolen samt två nya spel, där ett av spelen var TP.
Vår nya tv kom igår, jag kan inte påstå att jag ser någon direkt skillnad på bilden om man jämför den gamla tv:n med den nya, förutom att själva tv:n är snyggare och större nu.

Nu vill Neo köra lite dataspel och jag måste byta bajsblöja (Sebbe sitter ju som klistar framför tv-spelet) haha.

Ha nu en jättehärlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0