Är skitarg!

Som rubriken talar om...jag är skitarg! Vilken jävla människa alltså, men det är ju inget nytt. Synd bara om mitt äldsta barn att han ska ha en så puckad pappa! När jag blir arg då kommer tårarna, och det gjorde de tidigare idag. Fan, jag blir så sur, jag orkar inte med bråk, men det är ju inte jag som strular till det, det är han som gör sina val och nu får det konsekvenser, klarar man inte av att ha sitt barn varannan helg utan att hålla på att lämna bort honom och supa de helger han har honom, då ska han inte ha honom där på helgerna! Jag var riktigt ARG förut, nu har jag försökt att släppa lite på det, kan inte göra så mycket nu ändå, får förklara för den där pappan imorgon vad det är som gäller! Tyckte kanske att han borde komma ihåg...att han ska hålla sig nykter när min son är hos honom...han kanske har glömt? brukar bli så när han har "skött sig" ett tag.

Vem är jag?

- jag förstör relationer, alla slags relationer mellan folk
- jag förstör kroppen
- jag förstör så jävla mycket i det här livet

ALKOHOLEN så klart! Jag säger inte att det är fel, fel, fel. Jag kommer själv att dricka ibland när jag slutat amma. Men mina barn kommer INTE att få se sin mamma full var och varannan helg!
Men det är läskigt vad den där dumma alkoholen gör med folk som blir beroende av den!

Det var det...

...jag ska försöka skriva lite imorgon igen och berätta om den lilla bebisen vi har varit och gluttat på idag.

Jag älskar min karl- för att han är bra!
Bra=omtänksam, ställer upp, go, fin, underbar, snygg, mysig, han är allt och lite till!
Han brukar inte läsa min blogg så jag brukar tjata på honom att jag älskar honom. Men nu vet ni andra också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0