Dagen i bilder

Startade med promenad efter dagislämningen. Kallt! Skumt väder kallt och snö- sen sol och varmt, och så har det hållit på hela dagen...en riktig svensk vår!
Efter promenaden gick vi hem till Ostens mammas hus och fikade, Melvin och Moa lekte.



Hem och åt lite lunch.
Innan jag hämtade Neo gick jag förbi en affär i Vh där jag hittade två fina T-shirtar åt Neo som tillsammans gick på 79:-
Sen förbi "Pyssel och ting", köpte lite blommor  som jag skulle ha till mammas grattiskort...det blev så här fint;



Hennes paket slog jag in i morse



Hämtade Neo på dagis...segade oss hem...



Jag drack jättegod smoothie hemma men sen for vi iväg till Mc´Donald´s där Neo fick sin middag.



Moa var glad -fast hon inte fick några pommes...



Väl hemma igen så sjöng jag och Neo lite "Lips"



Alldeles strax kommer Helena förbi på en snabbfika för snart måste jag lägga Neo!

Imorgon blir det födelsesdagsmiddag hemma hos mamma. Får se vad man hittar på tidigare på dagen, just det, ska ju möta Sebbe i Handen för att göra Moas pass och hämta ut Neos pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0