En lugn Söndag

Igår åkte vi till Söder på dagen, parkerade bilen vid Sebbes syster och promenerade sedan till Ringen där vi fikade. Men jag kan inte påstå att det var något mysigt promenadväder, det duggade och var ju plusgrader så fötterna blev alldeles blöta, riktiga skitskor som man har!
Senare blev vi bjudna på middag hos Anna (Sebbes syster).
Stressade sen vidare hem till Natta för att glutta på melodifestivalen, hon hade gjort iordning en massa gott där! Och köpt Lördagsgodis till Neo :-) Moa var inte på sitt bästa humör, men det funkade ändå. Sen tyckte jag helt klart att den absolut sämsta låten av de alla vann! Så de kommande åren hoppar jag nog över Melodifestivalen, fattar inte riktigt vad folk har för jävla smak!?
Sebbe han höll sig hemma med sin systerdotter, det är bra att han fick lite spelsällskap!

Idag var varit en riktig slappardag, jag sitter fortfarande i min pyjamas...klockan är nu 16.00....
...men jag har inte tänkt röra mig ut någonting idag så då kände jag att jag kan faktiskt gå i pyjamas hela dagen.
Jag passade på att sova ett tag förut när jag visste att Moa skulle somna då jag ammade.
Neo var lite rastlös så han tyckte vi skulle baka, han fick välja VAD vi skulle baka, det blev  "Märtas skurna chokladkakor"




Den här veckan har jag inga planer förrän på Fredag, det känns jätteskönt! Blir säkert lite promenader på morgonen, men sen bara hem, och det känns riktigt bra!

Ha nu en riktigt skön Södagskväll, ta och glutta på en film eller så- för det är väl vad Söndagar handlar om?  

Avrundar med kort på min stora lilla tjej!!! Som nu kan sitta!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort! Finaste flickan i världen!

2009-03-15 @ 19:12:01
Postat av: Anonym

Vilken söööt tjej!! Kläderna passade ju perfekt!

2009-03-16 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0