Söndag

Idag har vi varit iväg på babysim, det var näst sista gången där. Neo fick vara hos farmor för han har feber...igen...stackarn! Han som hade sett fram emot bowlingkalaset som han skulle på idag.





Neo lite dåsig i soffan, under täcket så är han fullt påklädd! Han ligger och tittar på tecknat.



Även Moa är en aktiv tv-tittare.

Nu ska jag värma på lite rester åt mig och Neo, det blir pizza. Gott ska det bli! Sebbe skulle äta något i stan, med sina syskon som han ska på bio med.


Imorgon blir jag hemma med Neo, får skjuta på IKEA-besöket igen :-(

Jag har nu blivit kompis med min halvsyster på facebook, har bara träffat henne en gång, när hon var 2 år...nu är hon 18 år. Hoppas hon lägger upp lite foton så jag får se om det är någon likhet mellan henne och pappa.

Ha en härlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0