Tack så mycket!

Tack alla ni som höll tummarna med mig! Vilken underbar sol vi har haft idag!
Idag har det blivit en promenad till OCH från Handen, vi var en liten liga som var ute med vagnarna. Ca 20.000 steg innehåll prommisen, känns bra!
Ett tag kändes det som att det var typ 20 grader varmt...när Natta och jag satt som luffare på en trappa utanför en port i VH...men det var härligt, strålande solsken och vindstilla just där.
Känns som att jag "tjänade" 600 kr idag, jag sålde lite guld till en guldsmedsaffär. Ni vet sånt man inte använder; örhängen som är böjda och inte går att fixa till, trasiga guldkedjor osv.
Jag blev riktigt glad att jag fick så pass mycket för de ändå, så nu tog jag mig äntligen råd att fixa min guldring som gått av, jag har fått den av mamma i present. På det här stället ville de bara ha 150:- för att laga den, på Guldfynd när jag har frågat skulle de ha 300:-!
Hoppas på lika fint väder imorgon, för jag planerar promenad då också!
Nu måste jag hänga upp lite kläder. Have it so good ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0