Tråkväder

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter sol och värme! Jag är så less på det här regn/tö-vädret!
Ser det här roligt ut?



Vyn från vårat köksfönster...Snön håller på att smälta bort, det är grått och det regnar!
Vi var ute på en liten promenad efter dagislämningen idag, jag, Moa, Malin och Melvin, som vanligt. Men idag hade vi även sällskap av "Osten" och hennes bebis! Det var nog 7 år sen jag såg henne sist, jag tänkte att hon kanske ser helt annorlunda ut nu, men hon såg ut precis som jag minns henne.

Idag ska vi åka hem till Annelie med familj efter dagishämtning, det ska bli skoj!

Nu hoppas jag att ni hjälper mig och håller alla era tummar för att solen och värmen ska hitta hit! Så att man kan hänga mer utomhus, ha picknick, leka i lekparken, grilla, cykla, spela fotboll...

Kommentarer
Postat av: malin

jaa håller verkligen tummarna, längtar sååå efter värmen å solen! Promenaderna blir nog lite mysigare då... =)

2009-03-17 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0