Söndag

I Fredags åkte jag, Moa, Malin och Melvin till IKEA, det var ett lyckat besök. Gick endast på 151:- exkl. lunchen då...men fick en hel del roliga saker. Fick lite "paketinslagningsinspiration".


På fredagskvällen åkte jag och Moa hem till Madde och drack en massa te, och bubblade med Madde och Lisenfisen.
När jag kom hem på kvällen så fick jag massage, riktigt skönt och avslappnande, det hade säkert lett till något mer än bara massage...om inte Moa hade vaknat och var hungrig då!

Igår var vi och hälsade på Anders och Jaminas lilla bebis, han var jättesöt och jätteliten!


Idag har vi varit iväg på det sista babysimmet. Ganska skönt faktiskt.
Neo kommer hem till klockan 17.00, då blir det tacos, sen ska vi se på Madagaskar 2.

Mina fina;



Åh, passar på att tacka alla mina fina vänner för att ni finns runtomkring mig :-)
STOR KRAM TILL ER!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Lillkillen, vilken sötkorv!

Och Mosing också :)

2009-03-08 @ 18:09:02
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0